Fulfillment dla e-commerce

Przenosząc swój magazyn i wysyłkę do nas możesz zaoszczędzić pieniądze. Pomożemy Ci rozwinąć Twój biznes.

N

Obsługa do 3,5 tys zamówień dziennie

N

Pierwsze 30 dni bezpłatne magazynowanie dla każdej dostawy

N

Koszty standardowej integracji w cenie

5 + 4 =

Co oferujemy

Żadnych błędów

Gwarantujemy 99,99% wysyłek bez żadnego błędu. A w rzeczywistości – nasze roboty ich nie robią!

Niski koszt magazynowania

Obniżymy nawet o 50% koszty magazynowania Twojego towaru

Tania wysyłka

Możemy zaproponować bardzo niskie koszty przesyłek. Dzięki wolumenowi wynegocjowaliśmy najlepsze stawki.

Zainteresowany? Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jak to działa?

w

Prosisz o wycenę

l

Ustalamy warunki

Z

Zaczynamy działać

Fulfillment w MW Logistics to:

  • Bezpłatne 30 dni magazynowania dla każdej pierwszej dostawy.
  • Brak opłat za magazynowanie jeśli produkty dobrze rotują (w innym wypadku to tylko 0,001 zł szt./dzień!).
  • Model rozliczenia per sztuka oraz obsługa magazynu przez roboty – bardzo niskie stawki za kompletację zamówienia.
  • Konkurencyjne stawki na wysyłki krajowe oraz zagraniczne!
  • Lokalizacja pozwalająca na efektywną obsługę klientów zachodniej Europy.

Nasze zasoby

Regałów półkowych

Miejsc paletowych

Robotów

Stacji ładowania

Stacji roboczych

Zainteresowany?

Wypełnij formularz. Pokażemy Ci ile możesz zaoszczędzić.

 

10 + 11 =

Fulfillment – co to znaczy?

Fulfillment pojawił się na rynku e-commerce wiele lat temu, ale dopiero od niedawna cieszy się ogromną popularnością, zarówno wśród osób rozpoczynających swoją przygodę z e-handlem, jak i wśród właścicieli zmagających się z obsługą coraz większej liczby zamówień w sklepie internetowym. Zgodnie z definicją, fulfillment to usługa polegająca na oddelegowaniu działań logistycznych do zewnętrznego operatora. W zależności od wybranego modelu współpracy outsourcing usług logistycznych może obejmować jedynie część lub też całość procesu obsługi sklepu internetowego pod kątem zamówień. To rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, a jednocześnie skupić się na kluczowych aspektach działalności biznesowej.

Fulfillment – co to jest?

Firma oferująca fulfillment może przejąć wszystkie działania związane z obsługą zamówień w sklepie internetowym – od magazynowania towarów, aż po obsługę zwrotów i wymian. Kompleksowe usługi fulfillmentu sprawdzają się doskonale zwłaszcza wtedy, gdy rosnąca liczba zamówień uniemożliwia ich samodzielną realizację. To rozwiązanie dobre szczególnie dla szybko rozwijających się sklepów internetowych, a także dla firm, które nie chcą inwestować we własny magazyn. Fulfillment w Polsce cieszy się dużą popularnością, zwłaszcza w przypadku małych i średnich e-sklepów.

Fulfillment dla e-commerce

Fulfillment dla sklepu internetowego obejmuje usługi, które można podzielić na 5 kategorii:

  • Magazynowanie towarów – w tym zakresie fulfillment e-commerce zapewnia przede wszystkim przestrzeń magazynową dostosowaną ściśle do wymagań klienta – zarówno pod względem wielkości, jak i warunków przechowywania. Fulfillment w logistyce to doskonały sposób na to, aby prowadzić sklep internetowy bez konieczności posiadania własnego magazynu. Outsourcing jest zatem bardzo opłacalnym wyjściem dla wielu sklepów internetowych, nie tylko tych największych.
  • Pakowanie zamówień internetowych i wysyłka paczek – kolejnym ważnym procesem, w realizacji którego można uzyskać wsparcie w ramach logistyki e-commerce, jest przygotowywanie przesyłek i wysyłka towarów. Zadania te realizowane są w magazynach usługodawcy z wykorzystaniem zaawansowanego sprzętu do kompletacji. Korzystając z usługi fulfillmentu e-commerce w ramach pakowania zamówień internetowych, właściciel sklepu zyskuje szybszą realizację zamówień ze swojego sklepu i może liczyć na zmniejszenie liczby popełnianych błędów.
  • Wsparcie technologiczne – fulfillment sklepu internetowego może objąć także profesjonalne wsparcie od strony technologicznej. Ta usługa pomaga przebrnąć przez wiele zadań, takich jak uruchomienie strony sklepu czy jego integracja ze stanami magazynowymi.
  • Obsługa klienta – dotyczy e-mailowego i telefonicznego kontaktu z klientami sklepu internetowego. Pracownicy firmy logistycznej są w stanie profesjonalnie odpowiadać na pytania klientów dzięki szkoleniom, które przeprowadzają dla nich eksperci z obsługiwanych sklepów internetowych.
  • Obsługa zwrotów i wymian – fulfillment w logistyce e-sklepu może obejmować również przyjmowanie i rozliczanie zwrotów oraz wymian produktów. Usługodawca może w całości samodzielnie zajmować się obsługą reklamacji i zwrotów bez podawania przyczyn, kontrolą przesyłek i raportowaniem każdego ze zdarzeń związanych z przesyłkami.

Logistyka e-commerce

Kluczowym elementem prowadzenia skutecznego e-handlu jest oczywiście poprawnie działająca logistyka sklepu internetowego. Inwestowanie we własne zaplecze magazynowe nie zawsze jest opłacalne, zwłaszcza w przypadku osób rozpoczynających swoją przygodę z branżą e-commerce. Z kolei realizowanie dużej liczby zamówień na własną rękę z czasem staje się wyjątkowo trudne, a niekiedy nawet niemożliwe dla zapewnienia szybkości dostaw. Obsługa logistyczna sklepów internetowych i związana z tym automatyzacja wielu procesów pozwala na pełną kontrolę wszystkich etapów – od przyjęcia towaru na magazyn, aż po jego sprawną kompletację i wysyłkę. Powierzona zewnętrznej firmie logistyka e-commerce to doskonały sposób na to, aby zamówienia w sklepie internetowym realizowane były szybko i sprawnie, bez jakichkolwiek pomyłek.

Ile kosztuje fulfillment?

Im więcej zamówień realizowanych przez centrum logistyczne, tym ceny fulfillmentu stają się bardziej korzystne. Aby ocenić, czy fulfillment w e-commerce jest opłacalny, należy porównać całkowity koszt dla wszystkich zamówień z kosztami, które ponosi się w przypadku samodzielnej ich realizacji. W MW Logistic cena fulfillmentu jest bardzo korzystna. Dzięki modelowi rozliczenia per sztuka i obsłudze magazynu przez roboty oferujemy bardzo niskie stawki za kompletację zamówień. Jeżeli produkty dobrze rotują, nie pobieramy opłat za magazynowanie towarów – a jeśli tak się nie dzieje, koszt magazynowania takiego produktu to jedyne 0,001 zł/dzień. Zapewniamy także bezpłatne 30 dni magazynowania dla każdej pierwszej dostawy. Jedną z największych zalet fulfillmentu w e-commerce jest przede wszystkim zamiana kosztów stałych na zmienne. Klienci korzystający z tego rodzaju usług ponoszą opłaty wyłącznie za zrealizowane zamówienia, a całościowe koszty są w stanie przewidzieć na podstawie zleconych usług.