Fulfillment dla e-commerce

Przenosząc swój magazyn i wysyłkę do nas możesz zaoszczędzić pieniądze. Pomożemy Ci rozwinąć Twój biznes.

N

Obsługa do 15 tys zamówień dziennie

N

Koszty standardowej integracji w cenie

10 + 2 =

Administratorem Państwa danych osobowych jest M.W. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul.  Logistycznej 1, 69-100 w Świecku. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda osoby, której dane dotyczą, udzielona poprzez wyraźne działanie potwierdzające (tj. przesłanie wiadomości). 

Co oferujemy

Żadnych błędów

Gwarantujemy 99,99% wysyłek bez żadnego błędu. A w rzeczywistości – nasze roboty ich nie robią!

Niski koszt magazynowania

Obniżymy nawet o 50% koszty magazynowania Twojego towaru

Tania wysyłka

Możemy zaproponować bardzo niskie koszty przesyłek. Dzięki wolumenowi wynegocjowaliśmy najlepsze stawki.

Zainteresowany? Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jak to działa?

w

Prosisz o wycenę

l

Ustalamy warunki

Z

Zaczynamy działać

Fulfillment w MW Logistics to:

  • Brak opłat za magazynowanie jeśli produkty dobrze rotują (w innym wypadku to tylko 0,001 zł szt./dzień!).
  • Model rozliczenia per sztuka oraz obsługa magazynu przez roboty – bardzo niskie stawki za kompletację zamówienia.
  • Konkurencyjne stawki na wysyłki krajowe oraz zagraniczne!
  • Lokalizacja pozwalająca na efektywną obsługę klientów zachodniej Europy.

most professional high quality men.retail all of the world’s luxury brand content.

Nasze zasoby

Wysyłanych paczek dziennie

Automatycznych regałów półkowych

Robotów

Miejsc paletowych

Magazyny

Zainteresowany?

Wypełnij formularz. Pokażemy Ci ile możesz zaoszczędzić.

 

10 + 13 =

Administratorem Państwa danych osobowych jest M.W. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul.  Logistycznej 1, 69-100 w Świecku. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda osoby, której dane dotyczą, udzielona poprzez wyraźne działanie potwierdzające (tj. przesłanie wiadomości). 

Fulfillment – co to znaczy?

Fulfillment pojawił się na rynku e-commerce wiele lat temu, ale dopiero od niedawna cieszy się ogromną popularnością, zarówno wśród osób rozpoczynających swoją przygodę z e-handlem, jak i wśród właścicieli zmagających się z obsługą coraz większej liczby zamówień w sklepie internetowym. Zgodnie z definicją, fulfillment to usługa polegająca na oddelegowaniu działań logistycznych do zewnętrznego operatora. W zależności od wybranego modelu współpracy outsourcing usług logistycznych może obejmować jedynie część lub też całość procesu obsługi sklepu internetowego pod kątem zamówień. To rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, a jednocześnie skupić się na kluczowych aspektach działalności biznesowej.

Fulfillment – co to jest?

Firma oferująca fulfillment może przejąć wszystkie działania związane z obsługą zamówień w sklepie internetowym – od magazynowania towarów, aż po obsługę zwrotów i wymian. Kompleksowe usługi fulfillmentu sprawdzają się doskonale zwłaszcza wtedy, gdy rosnąca liczba zamówień uniemożliwia ich samodzielną realizację. To rozwiązanie dobre szczególnie dla szybko rozwijających się sklepów internetowych, a także dla firm, które nie chcą inwestować we własny magazyn. Fulfillment w Polsce cieszy się dużą popularnością, zwłaszcza w przypadku małych i średnich e-sklepów.

Fulfillment dla e-commerce

Fulfillment dla sklepu internetowego obejmuje usługi, które można podzielić na 5 kategorii:

  • Magazynowanie towarów – w tym zakresie fulfillment e-commerce zapewnia przede wszystkim przestrzeń magazynową dostosowaną ściśle do wymagań klienta – zarówno pod względem wielkości, jak i warunków przechowywania. Fulfillment w logistyce to doskonały sposób na to, aby prowadzić sklep internetowy bez konieczności posiadania własnego magazynu. Outsourcing jest zatem bardzo opłacalnym wyjściem dla wielu sklepów internetowych, nie tylko tych największych.
  • Pakowanie zamówień internetowych i wysyłka paczek – kolejnym ważnym procesem, w realizacji którego można uzyskać wsparcie w ramach logistyki e-commerce, jest przygotowywanie przesyłek i wysyłka towarów. Zadania te realizowane są w magazynach usługodawcy z wykorzystaniem zaawansowanego sprzętu do kompletacji. Korzystając z usługi fulfillmentu e-commerce w ramach pakowania zamówień internetowych, właściciel sklepu zyskuje szybszą realizację zamówień ze swojego sklepu i może liczyć na zmniejszenie liczby popełnianych błędów.
  • Wsparcie technologiczne – fulfillment sklepu internetowego może objąć także profesjonalne wsparcie od strony technologicznej. Ta usługa pomaga przebrnąć przez wiele zadań, takich jak uruchomienie strony sklepu czy jego integracja ze stanami magazynowymi.
  • Obsługa klienta – dotyczy e-mailowego i telefonicznego kontaktu z klientami sklepu internetowego. Pracownicy firmy logistycznej są w stanie profesjonalnie odpowiadać na pytania klientów dzięki szkoleniom, które przeprowadzają dla nich eksperci z obsługiwanych sklepów internetowych.
  • Obsługa zwrotów i wymian – fulfillment w logistyce e-sklepu może obejmować również przyjmowanie i rozliczanie zwrotów oraz wymian produktów. Usługodawca może w całości samodzielnie zajmować się obsługą reklamacji i zwrotów bez podawania przyczyn, kontrolą przesyłek i raportowaniem każdego ze zdarzeń związanych z przesyłkami.

Logistyka e-commerce

Kluczowym elementem prowadzenia skutecznego e-handlu jest oczywiście poprawnie działająca logistyka sklepu internetowego. Inwestowanie we własne zaplecze magazynowe nie zawsze jest opłacalne, zwłaszcza w przypadku osób rozpoczynających swoją przygodę z branżą e-commerce. Z kolei realizowanie dużej liczby zamówień na własną rękę z czasem staje się wyjątkowo trudne, a niekiedy nawet niemożliwe dla zapewnienia szybkości dostaw. Obsługa logistyczna sklepów internetowych i związana z tym automatyzacja wielu procesów pozwala na pełną kontrolę wszystkich etapów – od przyjęcia towaru na magazyn, aż po jego sprawną kompletację i wysyłkę. Powierzona zewnętrznej firmie logistyka e-commerce to doskonały sposób na to, aby zamówienia w sklepie internetowym realizowane były szybko i sprawnie, bez jakichkolwiek pomyłek.

Ile kosztuje fulfillment?

Im więcej zamówień realizowanych przez centrum logistyczne, tym ceny fulfillmentu stają się bardziej korzystne. Aby ocenić, czy fulfillment w e-commerce jest opłacalny, należy porównać całkowity koszt dla wszystkich zamówień z kosztami, które ponosi się w przypadku samodzielnej ich realizacji. W MW Logistic cena fulfillmentu jest bardzo korzystna. Dzięki modelowi rozliczenia per sztuka i obsłudze magazynu przez roboty oferujemy bardzo niskie stawki za kompletację zamówień. Jeżeli produkty dobrze rotują, nie pobieramy opłat za magazynowanie towarów – a jeśli tak się nie dzieje, koszt magazynowania takiego produktu to jedyne 0,001 zł/dzień. Zapewniamy także bezpłatne 30 dni magazynowania dla każdej pierwszej dostawy. Jedną z największych zalet fulfillmentu w e-commerce jest przede wszystkim zamiana kosztów stałych na zmienne. Klienci korzystający z tego rodzaju usług ponoszą opłaty wyłącznie za zrealizowane zamówienia, a całościowe koszty są w stanie przewidzieć na podstawie zleconych usług.