Fulfillment w dobie kryzysu

Zleć go nam i nie martw się o realizację zamówień ze swojego e-commerce!

N

zrobotyzowany i zautomatyzowany system kompletacji zamówień działający bezawaryjnie w każdych warunkach

N

zapewnione bezpieczeństwo kontynuacji wysyłek nawet przy wzmożonym ruchu

N

zasoby pozwalające na obsługę nawet 3,5 tys. zamówień dziennie

N

bezpłatne magazynowanie przez pierwsze 30 dni dla każdej dostawy i standardowa integracja systemowa w cenie

Polityka prywatności

12 + 13 =

Administratorem Państwa danych osobowych jest M.W. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul.  Logistycznej 1, 69-100 w Świecku. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda osoby, której dane dotyczą, udzielona poprzez wyraźne działanie potwierdzające (tj. przesłanie wiadomości). 

Co oferujemy

Bezbłędność i ciągłość usług

Gwarantujemy 99,99% wysyłek bez żadnego błędu oraz sprawną obsługę zamówień. Jak to możliwe? To proste – nasze roboty nie popełniają błędów i działają bez przeszkód!

Bezpieczeństwo

Działamy spełniając wszystkie normy sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadamy wszystkie konieczne zasoby i procedury, dzięki czemu zapewniamy bezpieczeństwo kontynuacji wysyłek nawet przy wzmożonym ruchu.

Niskie koszty

Obniżymy koszty magazynowania Twojego towaru nawet o 50% i proponujemy bardzo niskie koszty wysyłek.

Zainteresowany? Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jak to działa?

w

Prosisz o wycenę

l

Ustalamy warunki

Z

Zaczynamy działać

Fulfillment w MW Logistics – co zyskujesz:

  • Model rozliczenia per sztuka oraz obsługa magazynu przez roboty – bardzo niskie stawki za kompletację zamówienia oraz gwarantowana bezbłędność

  • Bezpieczeństwo i ciągłość dostaw mimo dynamicznie zmieniających się warunków

  • Bezpłatne 30 dni magazynowania dla każdej pierwszej dostawy

  • Brak opłat za magazynowanie, jeśli produkty dobrze rotują (w innym przypadku to tylko 0,001 zł szt./dzień!)

  • Konkurencyjne stawki na wysyłki krajowe oraz zagraniczne

  • Lokalizacja pozwalająca na efektywną obsługę klientów zarówno w Polsce, jak i w całej Europie Zachodniej

 

Nasze zasoby

Regałów półkowych

Miejsc paletowych

Robotów

Stacji ładowania

Stacji roboczych

Zainteresowany?

Wypełnij formularz. Pokażemy Ci ile możesz zaoszczędzić.

 

3 + 13 =

Administratorem Państwa danych osobowych jest M.W. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul.  Logistycznej 1, 69-100 w Świecku. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda osoby, której dane dotyczą, udzielona poprzez wyraźne działanie potwierdzające (tj. przesłanie wiadomości). 

Co oferujemy?

Fulfillment dla e-commerce – co to takiego?

Na obsługę sklepu internetowego składa się wiele zadań i procesów. Obsługa strony internetowej, przygotowanie opisów produktów, zamówienia towaru, przygotowanie wysyłek. Początkowo każdy sprzedawca radzi sobie z nimi bez większego problemu. Z czasem zadań tylko przybywa, a dotychczasowe stają się coraz bardziej wymagające – nie tylko czasowo. Nie ma w tym nic złego – to znak rozwoju biznesu. Zmartwieniem może być jednak to, jak podołać obsłudze logistycznej sklepu, gdy magazyn staje się za ciasny, pojawia się coraz więcej pytań od klientów i przestajesz nadążać z bieżącym pakowaniem zamówień. Rozwiązaniem w takiej sytuacji są usługi logistyczne dla sklepów internetowych.

Usługi te to tzw. fulfillment, który polega na zlecaniu na zewnątrz różnych zadań logistycznych (najczęściej tych najbardziej problematycznych) związanych z prowadzeniem sklepu internetowego. Fulfillment dla e-commerce świadczy usługi dające się podzielić na pięć kategorii:

  • Magazynowanie towarów
  • Przygotowanie zamówień i wysyłka paczek
  • Wsparcie technologiczne sklepu internetowego
  • Obsługa klienta
  • Obsługa zwrotów i wymian

Outsourcing magazynu

W zakresie magazynowania e-logistyka zapewnia przede wszystkim przestrzeń magazynową dostosowaną ściśle do wymagań klienta – zarówno pod względem wielkości, jak i warunków przechowywania. W ten sposób dzięki usługom logistyki dla e-commerce można z powodzeniem prowadzić sklep internetowy bez magazynu. Outsourcing jest bardzo opłacalnym wyjściem dla wielu sklepów internetowych. Nie tylko tych największych.

Obsługa sklepów internetowych – kontakt z klientem

Obsługa sklepów w zakresie obsługi klienta dotyczy natomiast obsługi e-mailowej i telefonicznej klientów sklepu internetowego. Pracownicy firmy logistycznej są w stanie profesjonalnie odpowiadać na pytania klientów dzięki szkoleniom, które przeprowadzają dla nich eksperci z obsługiwanych sklepów internetowych.

Pakowanie zamówień internetowych i wysyłka

Logistyczna obsługa klienta, czyli sklepu internetowego, może być zakrojona jeszcze szerzej. Kolejnym ważnym procesem, w realizacji którego można uzyskać wsparcie w ramach logistyki e-commerce, jest przygotowywanie przesyłek i wysyłka. Zadania te realizowane są w magazynach usługodawcy, z wykorzystaniem zaawansowanego sprzętu do kompletacji. Korzystając z usługi pakowania zamówień internetowych, właściciel sklepu zyskuje szybszą realizację zamówień ze swojego sklepu i zmniejszenie liczby popełnianych błędów.

Logistyka e-commerce – wsparcie technologiczne

Obsługa sklepów internetowych może objąć także wsparcie technologiczne e-sklepu. Ta usługa pomaga przebrnąć przez wiele zadań takich jak uruchomienie strony sklepu czy jego integracja ze stanami magazynowymi.

Usługi logistyczne dla sklepów internetowych – obsługa zwrotów i reklamacji

Ostatnim z głównych obszarów obsługi sklepów w ramach fulfillmentu jest przyjmowania i rozliczanie zwrotów oraz wymian produktów. Usługodawca może w całości samodzielnie zajmować się obsługą reklamacji i zwrotów bez podawania przyczyn, kontrolą przesyłek i raportowaniem każdego ze zdarzeń związanych z przesyłkami.