Biznes bliżej

niż chcesz

O nas

Posiadamy zasoby, które pozwalają nam oferować kompleksową usługę e-commerce. Wybór platformy e-commerce, modelu sprzedaży, obsługi, dostawy przesyłek, zwrotów, płatności, e-mail i telefoniczna obsługa klienta i pomoc marketingowa.

Możemy i chcemy to robić. Każdego dnia ułatwiamy pracę przedsiębiorców.
Wiedza i doświadczenie, bezpieczeństwo i łatwość, wygoda i szybkość.

Dlaczego warto z nami współpracować

excel at masterpiece of design within the see includes fake luxury watches reddit. fakerolex is is easy to operate and easy to read. the very first watch manufacturer is who makes the best richardmillereplica.is. audemars piguet replica for sale has the mind with bravery and courage. secure and buy great quality https://es.wellreplicas.to. it is a wide selection of billiga klockor that suit men and women with free shipping worldwide. the cheapest alexandermcqueen.to costs around. https://valentinoreplica.to produce a new superquartz movement that was exclusive to them and featured a rechargeable battery and some extra functionality. https://www.bottegaveneta.to/ best quality aaa swiss movement.

WYSYŁANYCH PACZEK DZIENNIE

ZAUTOMATYZOWANYCH REGAŁÓW PÓŁKOWYCH

ZAUTOMATYZOWANYCH REGAŁÓW PALETOWYCH

ROBOTÓW

MAGAZYNY

Nasze usługi

Fulfillment dla e-commerce

Od przyjęcia towaru przez rozładunek, składowanie do kompletowania. na każdym z tych etapów państwa przesyłka  jest w pewnych rękach specjalistów w dziedzinie profesjonalnej logistyki. nasz autorski system magazynowy czuwa na każdym etapie procesu nad tym, by klient miał ciągły dostęp do bieżącej wiedzy o stanach magazynowych, liczbie produktów i aktualnych zleceniach.

Specjalna aplikacja umożliwia przesyłanie zleceń do magazynu i podgląd raportów z tego, co aktualnie dzieje się z towarem klienta.

Wewnętrzne procedury i optymalizacja procesów umożliwiają minimalizację błędów. dlatego jesteśmy przygotowani na wahania w skali roku, miesiąca i tygodnia, a piki sprzedażowe nie stanowią trudności.

Zidentyfikowany produkt (kodem ean lub nadanym kodem wewnętrznym) trafia do dedykowanych dla niego lokacji. proces ten jest transparentny, przejrzysty, a państwa asortyment bezpieczny.

Magazyn dystrybucyjny dla e-commerce

Po przyjęciu zlecenia przygotowania przesyłki rusza machina kompletowania. pracownik zwany pickerem pobiera towary z wielu lokacji jednocześnie według założeń procesu  multi order picking. oszczędzamy czas i zaangażowanie pracownika dzięki przygotowywaniu wielu przesyłek jednocześnie.

Proces trwa krótko, powierzchnia magazynowa ograniczona, a koszty klienta zaskakująco niskie wobec skali biznesu.  zastosowanie najnowszych technologii efektywnie zmniejsza możliwość błędu także na tym etapie.

Towar, po dołożeniu dokumentów sprzedaży (faktury, paragony wraz z obsługą kasy fiskalnej)  i dokumentów transportowych (etykiety kurierskie) jest gotowy, by opuścić magazyn. naturalnie, możemy wzbogacić przesyłkę o inserty reklamowe, kupony rabatowe i inne prospekty, które angażują sprzedaż.

Obsługa klienta w e-commerce

Nasz dział profesjonalnej, dyskretnej, przyjaznej  i szybkiej obsługi klienta – customer care oferuje obsługę e-mailową i telefoniczną końcowych klientów e-commerce.

To rozmowy i e-maile wychodzące i przychodzące, to domawianie i zamawianie produktów poza lokalem przedsiębiorstwa, to wreszcie informacja o sprzedawcy, firmie i produkcie. pracownicy są najczęściej szkoleni przez właścicieli firm bądź ekspertów marki i jest to rozwiązanie najbardziej optymalne.

W ramach jednej usługi oferujemy więc informowanie o zasadach zakupów, etapie zamówienia, statusie przesyłki, przebiegu reklamacji, a także pomoc w obsłudze danego sklepu od strony technicznej.  zadowolony klient to klient, który jest profesjonalnie poinformowany i obsłużony. zapraszamy do skorzystania z call i e-mail center.

Obsługa zwrotów i wymiana towarów

Troszczymy się o profesjonalną obsługę zwrotów i reklamacji. zdejmujemy z klientów obowiązek kontrolowania czasochłonnych i niewygodnych procesów.

W e-commerce zwrot produktu bez podania przyczyny jest czymś naturalnym, podobnie jak reklamacje z określonego powodu.

Dlatego opracowaliśmy specjalny proces obsługi reklamacji i zwrotów nie tylko w sprzedaży krajowej, ale i zagranicznej.

Gwarantujemy szybkie działanie, kontrolę stanu przesyłek i raportowanie ze zdarzeń.

Produkty do dalszej sprzedaży ponownie zamieszkują w swoich lokacjach i przy zamówieniu  przechodzą raz jeszcze drogę kompletacji. klient wszystko może obserwować w czasie rzeczywistym.

Partnerzy

Zobacz na naszym blogu

Jak zdobyć zaufanie klienta i go nie stracić?

Jak zdobyć zaufanie klienta i go nie stracić?

Jak zdobyć zaufanie klienta? To jedno z najważniejszych pytań dla każdego właściciela biznesu e-commerce. Mimo tego wielu przedsiębiorców z tej branży nadal bardziej skupia się na zdobyciu nowych klientów niż na budowaniu zaangażowania klientów już pozyskanych....

czytaj dalej
Czego w Polsce brakuje i na czym można zarobić w 2023?

Czego w Polsce brakuje i na czym można zarobić w 2023?

Dynamiczny rozwój branży e-commerce sprawia, że co roku powstaje wiele nowych sklepów. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, na czym zarobić w 2023 prowadząc sprzedaż online. Jeśli myślicie o postawieniu pierwszych kroków w e-commerce w nadchodzącym roku,...

czytaj dalej